2013. július 24., szerda

Számítógép / 1 1ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Erősítők, hangfalak, mélynyomók, DVD-k, számítógépek, stb. eladóak, nézzetek szét nálam :  LINK
Minden aukciómnál, amikor a licit eléri a villámár felét, elindítom a 24 órás zárást(minden esetben pénteken indítom a zárást, szombati lejárattal)!
Pontos postaköltséget akkor tudok mondani, ha becsomagoltam, és lemértem.
Eladó a képeken látható hiányos számítógép.
A processzor foglalat : socket A / socket 462
A ram foglalata : DDR
A videókártya bővíthetősége : AGP
Gyakorlatilag ennyi amit tudok róla. : (
Ami az aukció része :
1 db ház
1 db alaplap
1 db processzor
1 db processzor hűtő
1 db memória
2 db mobil rack "ház"
2 db dvd rom
1 db tv-kártya
1 db bővítő panel
Nincs benne táp, merevlemez, videókártya, ezek hiányában nem is próbáltam. Kaptam most néhány gépet, de tekintettel arra, hogy nem mai darabok, nem is nagyon próbálgattam őket.
Erről a gépről annyi infót kaptam, hogy nem működik.
Az aukciót 1ft-ról indítom, de a villámár sem húzós.
Bármi kérdésed van, kérdezz, igyekszem válaszolni!!!
Garanciát természetesen nem tudok vállalni a termékre!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-08-03 19:11
. Számítógép / 1 1ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése