2013. július 28., vasárnap

38/39 lila lakkbőr Clarks balerina - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Eladó a képeken látható kívül-belül bőr Clarks balerina 5 és feles méretben. Nagyon kényelmes, sokat hordtam. használt még hordható állapotban van.   Az egy sarkánál van kopás - fotóztam. A belsejében a saroknál egy kis ragasztómaradék van kb 1cmx0, 5cm, mert sarokemelőt hordtam benne. Természetesen megpróbálom nyom nélkül eltávolítani : )
bth 24, 5cm
Minden cipő az enyém amit a termékeim között találsz  - rengeteg cipőm van, mert imádom őket, így időről-időre kénytelen vagyok megválni azoktól, amelyeket már nem hordok. A lábam 38-as, a cipők között van 37, 5-es és 39-es is, fazontól függően. Van amelyiket sohasem viseltem, ezt mindig jelzem a leírásban.
A terméklap alatt a galériában az én termékeimet látod, nézz szét és spórolj a postaköltségen!
Csak ajánlott levélként vagy csomagként postázok.
Személyes átvételt nem tudom megoldani, kérlek ennek tudatában licitálj!



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2013-08-07 17:03
. 38/39 lila lakkbőr Clarks balerina - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése