2013. augusztus 26., hétfő

2 db Faktum Gabi ifjúsági ággyá alakítható ágy - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Eladó két darab Faktum Gabi ifjúsági ággyá alakítható, fenyő gyermekágy, kihúzható (gurulós) ágyneműtartóval. Mérete: 140X70. Rácsos kiságyként is funkcionálhat, aztán pedig rács nélkül, alacsonyabb fej és lábvéggel pedig ifjúsági ágyként is. Az egyik ágyat újan vettük az RS bútoráruházban 3 éve, 44 ezer Forint volt az ágy, 12 körül pedig az ágyneműtartó. A másik ágyat használtan vásároltam, ezen az ágyvégen - ahogy a képeken is látható - egy fa kisvonat és egy helikopter található, valamint a fejtámla tetején némileg korrigált rágásnyomok (nem vészes, mi is így vettük, az én gyerekeim nem rágnak ágyat : ). Apróbb hibák az új ágyon is találhatóak, hiszen a fenyő puha típusú fa, könnyen karcolódik, de komoly hibát nem találtam. Az újan vásárolt ágyat 35000 Ft-ért szeretném eladni, a használtan vásároltat  pedig 20000 Forintért - természetesen mindkettőt ágyneműtartóval együtt. A két kiságyba - szintén három évvel ezelőtt - két vadonatúj bio Novetex kókuszmatracot vásároltam, ezeket is tudom hozzá adni, darabonként 5000 Forintért (éppen a múlt héten tisztítottam ki, tehát patyolattiszták). Ha a két ágyat + ágyneműtartót együtt szeretné valaki megvenni, 50ezerért vihető.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-15 18:29
. 2 db Faktum Gabi ifjúsági ággyá alakítható ágy - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése